حضور صندوق زیست در مراسم روز زیست فناوری

1397/10/01 در ساعت 12:45:00

مرکز تحقیقات و توسعه زیست‌فناوری دانشگاه تربیت مدرس همچون سال‌های گذشته، یازدهمین دوره جایزه بزرگ بیوتکنولوژی را در مراسم " روز زیست‌فناوری " در تاریخ 27 آذرماه سال جاری هم‌زمان با هفته پژوهش برگزار کرد.

حضور صندوق زیست در مراسم روز زیست فناوری

با توجه به گسترش روزافزون تحقیقات بیوتکنولوژی در کشور، ایجاد بستری جهت اشتراک‌گذاری علمی در جهت شکل‌گیری طرح‌های کاربردی‌تر با پتانسیل تجاری‌سازی بالا ضروری به نظر می‌رسد. ازاین‌رو، مرکز تحقیقات و توسعه زیست‌فناوری دانشگاه تربیت مدرس همچون سال‌های گذشته، یازدهمین دوره جایزه بزرگ بیوتکنولوژی را در مراسم " روز زیست‌فناوری " در تاریخ 27 آذرماه سال جاری هم‌زمان با هفته پژوهش برگزار کرد. این برنامه با رویکردی رقابتی، باهدف بررسی پژوهش‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف بیوتکنولوژی ازجمله پزشکی، کشاورزی، محیط‌زیست، علوم پایه، مهندسی شیمی و صنعت نفت برگزار گردید. طرح‌ها بایستی منتهی به فناوری شده و قابلیت عرضه به بازار بیوتکنولوژی را داشته باشند.

صندوق حمایت از سرمایه گذاری زیست فناوری با توجه به هم راستا بودن اهداف صندوق و مرکز تحقیقات و توسعه زیست‌فناوری دانشگاه تربیت مدرس، در این رویداد که در تاریخ 27آذرماه1397 برگزار گردید شرکت نمود.

نظر جدید
0%