حضور صندوق زیست‌فناوری در رویداد کافه سرمایه یلدای کارآفرینان استارتاپی

1398/09/30 در ساعت 09:02:00

معرفی صندوق و توانمندی‌های خود با هدف جذب استارتاپ‌های فعال در حوزه‌های زیست فناوری که در رویداد کافه سرمایه شرکت نموده بودند.

حضور صندوق زیست‌فناوری در رویداد کافه سرمایه یلدای کارآفرینان استارتاپی

رویداد یلدای کار آفرینان استارتاپی که هر سال در آستانه شب یلدا توسط هفته نامه شنبه با همکاری انجمن vc برگزار می‌شود. امسال نیز با حضور مدیران استارتاپ‌های بزرگ و کوچک، صندوق‌های خطرپذیر، شتابدهنده‌ها، فضاهای کار اشتراکی، استارتاپ استودیوها و فعالان استارتاپیدر 27 آذر ماه سال جاری در تالار وزارت کشور برگزار گردید تا وضعیت اکوسیستم استارتاپی ایران را در سالی که گذشت ارزیابی و افق‌های سال بعد را ترسیم کند. در این گردهمایی خانوادگی زیست‌بوم استارتاپی ایران میهمانانی از سازمان‌های دولتی و حاکمیتی، مدیران اتحادیه‌ها، سرمایه‌گذاران سنتی و علاقه‌مندان به این حوزه نیز حضور داشتند.

کافه سرمایه شنبه نیز همزمان با رویداد یلدای کارآفرینان استارتاپی، فرصتی است برای مذاکره با بیش از ۲۰ سرمایه‌گذار در یک روز، کافه سرمایه شنبه امسال در حاشیه مراسم یلدا سامیت ۲۰۱۹ با همکاری انجمن سرمایه گذاری خطرپذیر و با ظرفیت حضور ۲۵ شرکت سرمایه گذاری برگزار گردید.

صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری زیست فناوری نیز با هدف معرفی خود و خدمات و توانمندی‌های موجود در حمایت از این نوع کسب و کارها در این رویداد حضور بهم رسانده و با استارتاپ‌ها و علاقمندان به این حوزه گپ و گفت‌هایی را انجام داد.

 

نظر جدید
0%