جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای «شبکه محصول سالم» ( شمس)

1398/11/16 در ساعت 14:17:00

جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای «شبکه محصول سالم» ( شمس) توسط ستاد توسعه زیست فناوری و موسسه «به سوی ترویج محصول سالم» در روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه از ساعت 8:30 تا ۱۹ در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می شود.

جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای «شبکه محصول سالم» ( شمس)

جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای «شبکه محصول سالم» ( شمس) با هدف ارتقای سلامت جامعه و ترویج تغذیه ی سالم تشکیل شده و قصد دارد تا با معرفی محصولات سالم و ارگانیک و خواص مواد خوراکی مختلف گامی در جهت افزایش سلامت شما عزیزان ونهادینه شدن فرهنگ مصرف غذای سالم بردارد.

این جشنواره و سمپوزیوم جانبی آن با حضور مسوولان و شرکت های دانش بنیان و مرتبط در زنجیره تامین سبز برای نمایش ۱۲ گام تامین غذای سالم از مزرعه تا سفره، معرفی محصولات گواهی شده، نهاده های کشاورزی، سیستم های پشتیبانی، پلتفرم های اینترنتی و فروشگاه های مرتبط با محصولات ارگانیک، سالم و گواهی شده برگزار می شود.

صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری زیست فناوری نیز با هدف معرفی خود، خدمات و توانمندی‌های موجود در حمایت از این نوع کسب و کارها در این رویداد حضور بهم رسانده است.

جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای «شبکه محصول سالم» ( شمس)  توسط ستاد توسعه زیست فناوری و موسسه «به سوی ترویج محصول سالم» در روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه از ساعت 8:30  تا ۱۹ در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می شود.

 

 

نظر جدید
0%