هوش مصنوعی در همراهی با دستگاه‌های تشخیصی قابل حمل

1403/02/04 در ساعت 10:00:01

شرکت GE HealthCare راهکاری با دقت بالا برای کنترل سلامت مادر و فرزند ارائه می‌کند.

هوش مصنوعی در همراهی با دستگاه‌های تشخیصی قابل حمل

دستگاه‌های تشخیصی درمانی قابل حمل، ابزارهایی هستند که به پزشکان و متخصصان در حوزه پزشکی امکان می‌دهند تا در محیط‌های مختلف و در موقعیت‌های مختلف، تشخیص و درمان را ارائه دهند. این دستگاه‌ها به دلیل قابلیت حمل آسان، کوچک بودن اندازه و قابلیت عملکرد بدون نیاز به منبع تغذیه پیوسته، بسیار مفید و عملی هستند. در دنیای پزشکی، همواره نیاز به دستگاه‌های تشخیصی درمانی دقیق و قابل اعتماد وجود دارد. اما در بسیاری از موارد، استفاده از دستگاه‌های سنتی و حجیم برای تشخیص و درمان بیماران در محیط‌های مختلف محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کند. به خوشبختی، با پیشرفت فناوری، دستگاه‌های تشخیصی درمانی قابل حمل ظهور کرده‌اند و این محدودیت‌ها را برطرف می‌کنند.

شرکت GE HealthCare دو سیستم اولتراسوند مجهز به برنامه‌های هوش مصنوعی را که برای کمک به تشخیص شرایط سلامت زنان، از جمله معاینات زایمان، کاربری دارند، طراحی و روانۀ بازار کرده است.

سیستم‌های تصویربرداری Voluson Signature 20 و 18 شامل ابزارهای هوش مصنوعی هستند که قادر به شناسایی و حاشیه‌نویسی خودکار اندازه‌گیری‌های آناتومی جنین - کارهای معمولی در طول معاینات سه ماهه دوم - و همچنین ارائه راهنمایی گام به گام برای ارزیابی آناتومی قلب جنین هستند. این نرم افزار همچنین می تواند در تصویربرداری از کف لگن و نقشه برداری و طبقه بندی فیبروم ها کمک کند. GE HealthCare بیان می‌کند که برنامه‌های آن می‌تواند به سرعت بخشیدن زمان مورد نیاز برای معاینه کمک کند، در حالی که تعداد فرآیندهای لازم الاجرا توسط تکنسین را کاهش می‌دهد - برای نمونه فعالسازی این دستگاه با دستور صوتی "Hey Voluson".

جرالد سیفریدزبرگر ( Gerald Seifriedsberger ) مدیرکل این شرکت می‌گوید: ما با برنامه‌های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی که در زمان صرفه‌جویی می‌کنند و ویژگی‌های اتوماسیون پیشرفته که معاینات را ساده‌تر می‌کنند، فناوری ارائه می‌کنیم که می‌تواند به سهولت استفاده و ارائه تصاویر واضح‌تر کمک کند - به پزشکان کمک می‌کند تا از طریق جریان‌های کاری سریع‌تر و در عین حال ثبات و دقت بیشتری ارائه دهند.

به گفته GE HealthCare، ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند به کاهش حجم کاری لازم برای تشخیص بیمار کمک کنند - حتی در حالی که حجم بیمار افزایش می‌یابد، در کنار تعداد موارد پیچیده که ممکن است شامل عوارض مربوط به بارداری یا شرایطی باشد که می‌تواند به سیستم تولید مثل آسیب برساند.


شرکت MustGrow معرفی فعالیت ها و زمینه های همکاری

1403/01/20 در ساعت 10:41:01

شرکت MustGrow روش هایی نوین برای دستیابی به کشاورزی پایدار بر مبنای گیاهان ارائه می‌کند.

شرکت MustGrow معرفی فعالیت ها و زمینه های همکاری

ارزش بازار آنزیم‌های غذایی در آمریکای لاتین

1402/12/16 در ساعت 11:06:20

تحلیل پنج ساله‌ی ارزش بازار آنزیم‌های غذایی نمایانگر نیاز این صنعت به منابع مختلف آنزیمی می‌باشد.

ارزش بازار آنزیم‌های غذایی در آمریکای لاتین

بیوتکنولوژی و امنیت غذایی

1402/12/09 در ساعت 10:17:33

نقش بیوتکنولوژی در برخورد بشر با خطراتی که سیاره‌ی زمین و موجودات آن را را تهدید می‌کند، پررنگ‌تر از قبل شده است.

بیوتکنولوژی و امنیت غذایی

حضور شرکت زیستاژن شریف در نمایشگاه ایران ساخت

1402/10/11 در ساعت 14:42:12

شرکت زیستا ژن شریف که از شرکت‌های زیرمجموعۀ صندوق می‌باشد، در یازدهمین دوره ایران ساخت، محصول خود را با نام دستگاه تکثیر ژن برخط عرضه خواهد کرد.

حضور شرکت زیستاژن شریف در نمایشگاه ایران ساخت

نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته

1402/10/04 در ساعت 13:26:22

یازدهمین دوره نمایشگاه ایران ساخت در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته

برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی و بیمارستان‌سازی در کیش - آذر ماه 1402

1402/09/15 در ساعت 12:52:43

مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش

برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی و بیمارستان‌سازی در کیش - آذر ماه 1402
نظر جدید
0%