نمایشگاه BIG5 دبی 2023: پیشرو در صنعت ساخت و ساز

1402/08/27 در ساعت 15:38:00

پایتخت امارات متحده عربی، بار دیگر میزبان نمایشگاه BIG5 ، یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت ساخت و ساز در جهان خواهد بود.

نمایشگاه BIG5 دبی 2023: پیشرو در صنعت ساخت و ساز

این نمایشگاه، که در تاریخ ۱۳ الی ۱۶ آذر ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاهی دبی برگزار میشود، فرصتی برای شرکت‌های ساخت و ساز و تأمین کنندگان صنعتی فراهم میکند تا جدیدترین فناوری‌ها، محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند و با همکاران صنعتی خود در سراسر جهان دیدار و گفتگو کنند.

در رویداد بین المللی BIG5 ، شرکت‌های ساخت و ساز، معماران، مهندسان و تأمین کنندگان مواد و تجهیزات ساختمانی فرصتی برای شناسایی روندها و نوآوری‌های صنعت ساخت و ساز دارند. این شرکت ها در طول نمایشگاه می‌توانند محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند، آخرین تحولات فناوری را معرفی کنند و با مشتریان بالقوه و همکاران صنعتی خود در دوره‌های آموزشی و کنفرانس‌های متعددی درباره مسائل روز صنعت ساخت و ساز گفتگو کنند.

در نمایشگاه BIG5 دبی ، شرکت‌ها از سراسر جهان به خصوص از منطقه خاورمیانه، آفریقا، آسیا و اروپا حضور خواهند داشت. این رویداد سال گذشته نیز به عنوان یکی از پربازدیدترین نمایشگاه‌های BIG5 تاریخ شناخته شده و با حضور بیش از 2000 شرکت از بیش از 70 کشور، یک فرصت بی‌نظیر برای ارتباط و تعامل با صنعت ساخت و ساز جهانی فراهم ساخت.

در این نمایشگاه، موضوعات متنوعی مانند مصالح ساختمانی، تجهیزات ساختمانی، سیستم‌های تهویه، سازه‌های فولادی، الکتریکی و مکانیکی، تکنولوژی‌های انرژی پاک و مدیریت پسماندها پوشش داده میشود. همچنین، رویدادهای جانبی از جمله سخنرانی‌ها، کارگاه‌ها وانجمن‌های تخصصی نیز در طول نمایشگاه برگزار میگردند.

با توجه به موفقیت و رشد BIG5 دبی در سال‌های گذشته، انتظار می‌رود که این نمایشگاه در سال‌های آینده نقش مهمی در توسعه صنعت ساخت و ساز داشته باشد و فرصت‌های بیشتری برای همکاری و نوآوری در این صنعت فراهم کند.

"پارک علمی دبی" از تاثیرگذارترین قطب‌های نوآوری خاورمیانه برای علاقمندان به فناوری‌های سلامت

1402/08/03 در ساعت 16:23:20

طرح پارک علمی دبی یا به اختصار (DSP) در سال 2005 به طور رسمی توسط شیخ محمد بن راشد، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات به هدف ارائه تسهیلات کلیدی و تقویت پروژه‌های صنعتی و زیست‌فناورانه راه‌اندازی شد.

"پارک علمی دبی" از تاثیرگذارترین قطب‌های نوآوری خاورمیانه برای علاقمندان به فناوری‌های سلامت
نظر جدید
0%