جیتکس 2023 امارات، بزرگترین نمایشگاه فناوری اطلاعات

1402/08/03 در ساعت 12:00:00

GITEX GLOBAL، بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات در جهان، در تاریخ 24 تا 28 مهر ماه ۱۴۰۲ در شهر دبی برگزار شد.

جیتکس 2023 امارات، بزرگترین نمایشگاه فناوری اطلاعات

از جمله محورهای این نمایشگاه می توان به حوزه های چاپ سه بعدی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، شهرهای هوشمند، اینترنت اشیا، امنیت، پردازش ابری، مراکز داده، جابجایی، فناوری مالی و ... اشاره کرد.

با توجه به اهمیت فناوری‌های حوزه سلامت و زیست فناوری در دنیای کنونی، موجب شده است تا جیتکس پذیرای بسیاری از شرکت های فناوری اطلاعات حوزه سلامت نیز باشد. 

در حاشیه نمایشگاه GITEX، بزرگترین رویداد جهانی استارت آپ ها و سرمایه گذارها نیز درکشور امارات برگزار شد. این رویداد در منطقه بندرگاهی دبی با عنوان Expand North Star برگزار شد که بیش از 40 شرکت ایرانی نیز حضور داشتند. این رویداد در تاریخ 15 لغایت 18 اکتبر 2023 با میزبانی اتاق اقتصاد دیجیتال دبی برگزار شد. در این برنامه 4 روزه، بهترین استارت آپ ها از بیش از 100 کشور دنیا در تعامل با بیش از 1000 سرمایه گذار خطر پذیر، نشست داشتند تا بتوانند از حمایت های مالی آنها برخوردار شوند.

ضمناً بیش 70 بنیانگذار یونیکورن بر روی صحنه، نظرات و ایده های خود را ارائه کردند. علاوه بر این، بیش از 250 سخنرانی در این رویداد انجام شد و بیش از 1800 استارت آپ به عنوان غرفه دار حضور داشتند. نقطه قابل توجه رویداد North Star، ارائه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان با حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در قالب یک پاویون اختصاصی بود. استارتاپ‌ های دانش بنیان ایرانی در حوزه‌ های مختلف فناوری اطلاعات مخصوصا با تمرکز بر حوزه سلامت و همچنین حضور 3 صندوق‌ سرمایه‌گذاری ملی من جمله صندوق حمایت از سرمایه گذاری زیست فناوری، صندوق توسعه صادرات و تبادل فناوری و همچنین صندوق پژوهش و فناوری بهشتی، فرصتی برای توسعه بازار بین المللی محسوب گردید.

حضور مدیرعامل محترم صندوق حمایت از سرمایه گذاری زیست فناوری در این رویداد و بازدید از شرکت‌های ایرانی حاضر در نمایشگاه از جمله E-GALAXYCO، شرکتی فعال در حیطه آموزش نرم افزار و دستگاه های تجهیزات پزشکی، و یاNoavaran Dadeh Salamant متمرکز بر روی تفسیر تصاویر رادیولوژی، سی تی اسکن و ... بیمار با استفاده از هوش مصنوعی در کمترین زمان ممکن، از نقاط عطف این نمایشگاه به شمار می‌رفت. در ادامه، جهت تداوم توسعه بازار بین الملل شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت در کشور امارات، صندوق حمایت از سرمایه گذاری زیست فناوری، برنامه های مدونی را اجرا خواهد کرد.




ریبونوکلئیک اسیدها در سطح سلول‌ها

1402/11/04 در ساعت 15:25:49

ریبونوکلئیک اسیدهای سطح سلولی در جذب نوتروفیل‌ها به محل‌های التهابی نقش دارند.

ریبونوکلئیک اسیدها در سطح سلول‌ها

صندوق دانش بنیان حمایت از سرمایه گذاری زیست فناوری

1402/11/02 در ساعت 18:45:41

پیوستن صندوق حمایت از سرمایه گذاری زیست فناوری به مجموعه‌ی دانش بنیان

صندوق دانش بنیان حمایت از سرمایه گذاری زیست فناوری

دانش بنیان‌های سلامت

1402/10/23 در ساعت 09:37:29

نمایشگاه دانش بنیان‌های سلامت با حضور ۱۶۶ شرکت از ۲۴ لغایت ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ در محل مصلی تهران برگزار می‌شود.

دانش بنیان‌های سلامت

حضور نمایندگان صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری زیست فناوری در یازدهمین نمایشگاه ایران ساخت - دی ماه ۱۴۰۲

1402/10/18 در ساعت 12:18:45

نمایندگان صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری زیست فناوری در میان جمعی از محققین شرکت زیستا ژن شریف حضور پیدا کرده و از دستاوردهای ایشان تقدیر نمودند.

حضور نمایندگان صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری زیست فناوری در یازدهمین نمایشگاه ایران ساخت - دی ماه ۱۴۰۲

حضور ایران در نمایشگاه عرب هلث با حمایت صندوق تجهیزات پزشکی

1402/08/27 در ساعت 14:29:58

پاویون ملی ایران در نمایشگاه عرب هلث دبی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری ریاست جمهوری مستقر خواهد شد. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای شرکت‌های دانش بنیان و فناور ایرانی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌پذیر خود به جهانیان علاقه‌مند و فعال در این حیطه می باشد.

حضور ایران در نمایشگاه عرب هلث با حمایت صندوق تجهیزات پزشکی

افتتاح مرکز نوآوری و صنایع خلاق توان‌بخشی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

1402/07/25 در ساعت 12:03:12

بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و دانشگاه علوم پزشکی ایران در شهریورماه، راه اندازی مرکز نوآوری و خلاق در حوزه توان‌بخشی با حضور معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر

افتتاح مرکز نوآوری و صنایع خلاق توان‌بخشی در دانشگاه علوم پزشکی ایران
نظر جدید
0%